Hit the road, b*tch



Vi kom iväg till min kusin, som visst inte var i Malmslätt utan i Västra Harg. En timme senare än alla andra kom vi, men huvudsaken är ju att vi var där åtminstonde. Det var tydligen inga allvarliga problem med min brors stortå. Inget brutet, ingen spricka.. vet inte om det ens var en stukning? haha. Så inga kryckor här hemma, och lite tur kanske eftersom att han börjar med sitt 3 veckor långa sommarjobb imorgon.

Har gjort lite små ändringar på bloggen. Vet inte om ni ser någon stor skillnad, förstår er om ni inte gör't. Det enda som är nytt är att profilbilden är mycket större (och det är en ny bild), det finns en liten presentation under profilbilden och sen så står det "FANNY BORG" istället för "OM" ovanför profilbilden och istället för att det ska stå "Sök på bloggen" på sökfunktion så står det nu "Sök inlägg". Tror det var alla små ändringar jag gjort.

Hoppas det blev lite lite bättre
puss!

Kommentarer
Postat av: L.E

ärligt talat, byter du aldrig kläder? du har ju samma tröjor och byxor på dej på alla fula egobilder;)

2010-07-29 @ 17:39:12
Postat av: Fanny Borg

For your information så tar jag inte egobilder flera gånger i veckan som många andra gör. Så ja, det kan se ut som att det är samma kläder "varje dag", eftersom att flesta av bilderna är tagna samma dag.

2010-07-30 @ 16:38:54
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0