Yes, vi cyklade!

Jag & Nathalie har kommit in i nått lustigt stadie - vi cyklar!
Bara den här veckan har vi cyklat runt 4 mil. Hur vanligt är det att jag rör migmycket på en vecka? Jag som aldrig brukar göra något som innebär motion eller träning. Men nu så. Beach 2010, here we come! Fast det är nog lite sent att börja "träna" inför den..? Aja!

Hör om dagen cyklade iallafall jag & nathalie fram och tillbaka till Skänninge. Inte direkt efter varandra såklart. Vi stannade i skänninge ett tag och umgicks med jocke. Vi badade i hans lilla pool, käkade lite lunch/middag, köpte glass och halvsov i hans säng. SEN cyklade vi hem igen.

På kvällen käkade jag & mamma grillat hemma hos Tor.
Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0