You're my sweet sweet medicine, baby

Passade på att fota lite när jag var hemma hos min mormor idag. Hela deras trädgård består av blommor och buskar fyllda med intressanta utseenden, former och kryp. Här är några av bilderna som jag knäppte idag. Fortfarande den gamla och dåliga kameran, ni får stå ut!

men som min pappa sa för ganska länge sen:
det är inte kameran som gör bilderna vackra - det är
personen bakom.


Och där måste jag ju såklart hålla med. Der hjälper inte att du har
en sprillans ny systemkamera. Du kan inte kalla dig fotograf för det.
För att bilderna ska bli bra, framkalla känsla och vad du nu vill ha
ut av dom, så måste man kunna se vinkeln, postitionen och framförallt
motivet.

Jag lär mig fortfarande
och jag har nog kommit en bit på vägen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0