en torsdag

Kom precis innanför dörren. Varit ute hela dagen med Nathalie och senare kom även Lena. Först blev det mys nere vid ån med Nathalie och träffade på Ella, Wilma, Carro och någon kristian. Gramåt kvällen när Lena kommit så strövade vi mest omkring i Mjölby och snackade om livet som varit, livet som är nu och hur livet kommer vara senare. Helmys att få umgås med de här två tjejerna!

Nathalie drog hem lite tidigare än mig och Lena för hon hade inte ätit mat på hela dagen nästan! Men jag och Lena åkte ner till det enda stället vi visste var öppet - konsum. Blev bjuden på glass och satt ner på en gräsplätt och pratade om allt mellan pattar och lår (ha-ha). Framåt 22.00 började det bli kallt med bara linne, shorts och isglass så jag hamnade här framför dataskärmen. Ett litet hopp om att bli trött så att jag kan lägga mig och sova. Jobbet väntar imorgon.

Mer som väntar imorgon är äventyr med min finaste Lena (som har något mellan bena - gammalt skämt som inte äns är roligt)

Lite smått och gott från dagen:
nathalie har en riktigt underlig solbränna.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0