glass i stora lass.



Jag slog mig inte mer än nödvändigt igår när jag modigt traskade ut på en fotbollsplan. Lite öm i ena foten då jag trampade snett nån gång, men sen är det inte mer. Helt otroligt om ni frågar mig.

Vi körde inte just fotboll så länge. Istället började vi kasta basket med fotbollen. För mig gick det väl ganska uselt - fick typ bara i 5 bollar eller så på hela kvällen. Men sen slutade allt med att vi satte oss ner ute och åt glass istället. Det känns som att jag har ätit glass varje dag, vilket nog också stämmer. Men glass är ju så gott!

Eran favoritglass är..?
Mina är piggelin, Magnum Strawberry White, den mörklila Solero, Twister, Calippo och päronsplit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0