Google Translate, awesome!

Engelska lektion. Vi håller fortfarande på med det där dumma brevet. Eller "vi" är kanske fel att säga. För jag och Emelie tillhör inte riktigt dom där "vi", för hon och jag har annat för oss. Saker som är mycket roligare.

Google translate är riktigt bra, eller hur?


Svenska texten:
Jag har puckade klasskamrater. Den mest puckade är nog Emelie, som har en låtsas vän som heter Urban. En dag tog hon med honom till skolan. Då bet han i allas näsor.. Vi planerar en hemlig kupp och ska kidnappa Urban utan att Emelie vet om det. Sen kommer vi sätta honom i en bur tillsammans med en dammkatt istället för en dammråtta, som han tycker om. Då blir det synd om honom. Sen ska vi ta kort på honom, skickad bilden till Emelie och kräva flera miljoner kronor för att hon ska få tillbaka Urban levande.

Google Translates översättning:
I have pucks classmates. The most stupid is enough Emilie, who has an imaginary friend named Urban. One day she brought him to school. Then he bit into everyone's noses .. We are planning a secret coup to kidnap and Urban Emelie without knowing it. Then we put him in a cage with a dam cat instead of a pond rat, as he likes. Then it will be sorry for him. Then we will take pictures of him, sent the picture to Emilie and require several million for her to get back the Urban Living.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-06-01 @ 10:02:17
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: emelie

jag blir ju ledsen när jag läser vad ni håller på att planera :( jag ska knyta fast mina och Urbans fötter så att ni inte kan ta honom!

2010-06-01 @ 15:17:33
URL: http://mlikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0