han blir stor, och jag är fortfarande liten



Bilden har inget med texten att göra direkt :)

Snart, snart ska jag gå ner till stationen och sätta mig på en buss till Motala. Från motala ska jag vidare till Vadstena. Sedan kommer den stora utmaningen: Ta mig från vadstenas Brandstation till Birgitta Collage, där min finaste tar sin student idag. Jag har fixat en vägbeskrivning från Eniro och kollat in kartan minst 10 gånger men jag är fortfarande osäker på hur jag egentligen ska gå. Så jag håller verkligen tummarna på att jag hittar dit ganska snabbt och smidigt, annars missar jag hans utspring och det vill jag inte!

Vi hörs senare idag istället, för nu ska jag fixa det sista och sedan dra!
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0