Hemma igen!

Nu är jag hemma i Mjölby igen. Jag kom egentligen hem i går eftermiddag. Men jag hann inte med att blogga då. Hela kvällen gick åt till att först packa upp allting, sedan hoppa in i en lång dusch (1,5 timme haha) och resten av kvällen satt jag och redigerade alla bilder, vilket inte var så några. Men jag försöker hinna med att skriva om trippen till Nora ikväll!

Om ca en halvtimme kommer jag och Nathalie sitta på varsin cykel och dra en cykel tur ut till Västra Harg. Dagen kommer spenderas vid Hargssjön med sol och bad, och jag har inget emot det alls. Nu har ju jag jobbat klart och har äntligen sommarlov!

Min finaste står och fiskar en kväll i sommarstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0