jag kände mig ful idag, okej?



Känner mig så fantastiskt hemsk utseende mässigt idag. Mitt hår failar totalt. Det har vuxit sig alldeles för långt där det ska vara uppklippt, luggen ligger inte längre som jag vill att den ska och topparna börjar bli slitna. Lite gnäll från mig, men jag tog faktiskt tag i problemet direkt efter skolan. Har en klipptid på Hair and Care nästa torsdag. är det nu man ska börja räkna dagar?

Annars har dagen faktiskt varit lycklig. Skrattat åt de mest meningslösaste sakerna, och jag har riktigt njutit av dygnet. Trots att vi har Kretslopp, universums mest intressantaste ämne (ironi), 3 lektioner efter varandra den här dagen så har det inte bekymrat mig det minsta.

puss!

Fin låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0