lördag eftermiddag & söndag



När Daniel äntligen kommit till mig var vi hemma hos min kära far ett bra tag fram till kvällen. Film och mat blev det. Men framåt 23.00 traskade vi vidare hem till min mammas tomma lägenhet för att få fira våran första månad lite mer ensamna. Vi släckte ner hela lägenheten, drog för persiennerna (för att få det mörkt, få inga lustiga tankar nu haha) och hade bara några få levande ljus tända i stora rummet. Där hade vi bäddat ner oss tillsammans i soffan och satte på en skräckfilm (The Amityville horror, helt okej)

Efter filmen försökte vi få igång en till skräckfilm (The Unborn), men ljudet vägrade att fungera. Så den filmen struntade vi i. Vid 5 eller så på morgonen somnade vi och susade till klockan 11 kanske.

Hela söndag förmiddagen gick jag runt i Daniels stora mjukiströja men sen kom Jocke & Nathalie och ville att vi skulle med och köpa glass. Blev att klä på sig ordentliga kläder och dra ut en sväng.

Ett stort GILLA för en helt underbar helg med vänner och världens finaste kille.
Nu är det snart läggdags för mig. Börjar på min sista arbetsvecka imorgonbitti!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0