Nostalgi på en brygga i kvällssolen

Snack om allt mellan himmel och jord, en stor och fin sol, ute på en brygga, fötterna i vattnet och lite go gubbmusik tillsammans med gamla bilar hörs i bakgrunden. Nostalgi kväll i Vadstena. Med min bästa vän. Jag klagar absolut inte! Hade den mysigaste kvällen med henne på länge och det var väldigt skönt att bara träffas hon och jag ensamna.

Innan vi åkte till Vadstena hann jag med en rundtur på stan med Lisa & Isabelle i norrköpings centrum och väl hemma i Mjölby blev det solning i två timmar eller så. Väderleksrapporten hade rätt för första gången på länge när dom sagt att det ska bli varmt!

Väntar med spänning för att se om dom har rätt idag igen - lika varmt om inte lite varmare än igår (i norrköping åtminstonde)

Bästa vän, från början till slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0