sommarkänsla på kvällen

så hemsk bild,
men på nått sätt tycker jag om den.


Igår hade jag en såndär nödvändig kväll ute med vänner. Ett tag sen som man kunde cykla ner till stan och stanna till sent på kvällen utan att behöva rusta upp sig med jacka, vantar och mössa.. (inte riktigt så mycket kläder, men ni förstår poängen).

Härlig kväll iallafall. Började med att jag hänkade på Nathalie ner till Valle och hon käka pizza samtidigt som jag kläckte ur mig mängder av känslor som jag bara var tvungen att prata med henne om. Hon fick ingen syl i luften, eller hur det heter, så det var väl tur att hon hade en pizza att tugga på samtidigt när jag satt och babblade så hon hade något att göra medan hon lyssnade.

Senare cyklade vi vidare ner till stan där det tydligen var massor av pensionärs musik, så vi satte oss på andra sidan av ån och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Ännu senare träffade vi på två trevliga pojkar och sedan blev dom dubbelt upp, 4 trevliga pojkar. Dom föröka sig..? Nejdå.

Trevlig kväll iallafall. Precis vad jag behövde.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0