Studenter 2010


Hoppas att Daniel inte avskyr mig för att ladda upp den här, men den var lite charmig.

Hoppade av vid brandstationen i Vadstena. Tog upp ett utskrivet papper från Eniro.se. En vägbeskrivning närmare bestämt. Började att gå vägen som de så fint markerat i sträck på en karta och även förklarat i ord. 1,2km senare var jag framme. På rätt ställe också! Hur otroligt är inte det? Så fick vara med på Daniels utspring och jag kände att jag log hur mycket som helst. Dels för att jag inte fått se han sedan förra onsdagen så jag var glad över att se honom, men också för att se hur glad han var! Det verkligen strålade lycka om honom, vilket var hur underbart som helst att se!

Efter utspring kördes jag, Daniel och hans familj i en riktigt härlig raggarbil in till Motala, där alla studenter hoppade på sina vagnar och började att härja i stan. Tillsist när allt var klart i stan hamnade jag hemma hos Daniel och blev bjuden på middag och jordgubbar på altanen.

du får mig att le, bby.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0