Onsdags

I onsdag fick jag sommarlov. Nu, 3 dagar senare, har jag fortfarande svårt att fatta det.
Dagen började med en enda lektion matte, då jag inte gjorde ett skit. Fick reda på hur det gick på Nationella Provet och sedan betygen, och jag är helt nöjd med det. Senare hade vi håltimma tills 15.15, då själva avslutningen skulle börja. På håltimman "kidnappade" vi Lisa, som fyllde 18 just den dagen, och flydde med henne till Linköping. Hon fick ha ögonbindel på sig enda från Tågstationen i Norrköping tills att vi stod inne på en restaurang inne i Linköping.
Innan vi drog oss tillbaka till Norrköping stannade vi till på Bosses Glassbar och köpte glass.

Amanda var den som tog mängder av bilder, och dom bilderna får jag på måndag eller tisdag. Så länge kommer några som jag tog med min kamera, som förövrigt är skitsämst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0