Varför har jag inte bloggat..?



Hela förra veckan var min blogg nästintill helt död. Varför?
Jag hann verkligen inte med bloggen! Det var något att göra varje dag och då la jag datorn åt sidan och passade på att njuta lite extra av livet. Det har hunnit bli sommarlov och det är ju helt otroligt. Och under sommaren brukar man ha mindre tid till att sitta inne - möjligtvis vissa kvällar och nätter är man hemma. Därför kommer kanske ni att märka av en mindre aktivitet nu i sommar här på min blogg.

Jag tänker passa på att ha roligt "in the real life", och inte sitta framför någon skärm.

Och just det!
Så fort jag fått bilder från i torsdags, fredags och lördags kommer dom upp här på bloggen.
Puss, nu blir det att springa iväg till sommarjobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0