Vi är solstrålar, allihopa.



Sitter med en tallrik fil framför mig, en låt strömmar ut från högtalarna och så kollar jag ut genom fönstret. Idag är vädret betydligt mycket mulnare och mörkare. Trist är det såklart, men för mig gör det faktiskt inte så mycket. Jag hade ändå inga planer på att gå sommarklädd idag efter jobbet - för det lär bli kallt med tunna kläder in i natten. Istället får vi alla vara våra egna solstrålar idag och lysa upp tillvaron med att bara finnas. Det är ju faktiskt fredag!

Veckan har gått helt otroligt fort! Nyss var det måndag och första dagen på jobbet. Nu är det bara en enda vecka kvar och sen får jag ett riktigt sommarlov. Som ni kanske förstår så längtar jag dit. Jag är ju en såndär som älskar att vara uppe tills det blir morgon igen och sen lägga mig och sova ett bra tag - det funkar inte så bra nu när man börjar jobba kl 07.00. Kan säga att jag lagt mig rätt sent under veckan och jag känner nu idag att jag är rätt sliten. Både i kroppen med träningsvärk men också i huvudet för att jag nog sovit för lite.

Men, det är sommar. Så varför bry sig om några bekymmer?
puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0