Vi ses om några dagar!


Älskar Carros extrema ansiktsuttryck i bakgrunden!
vi bjur på't, bara för att vi är så härliga av oss

 

Jag kommer inte blogga nu på några dagar. Jag ska åka iväg med min familj, pappas flickvän och hennes familj och min finaste pojke till Nora och fira midsommar där. Det kan knappast bli härligare. Men jag vet inte hur länge jag är borta - jag har noll koll på läget liksom. Men sånt som märks. Så länge önskar jag er en IKKE REGNIG midsommarafton med mängder av glada människor och goda jordgubbar!

Nu har jag endel att göra på mindre än en timme:
- Packa till mamma (åker dit direkt efter Nora)
- Packa till midsommar (åker direkt efter jobbet imorgon!)
- Städa iordning hela mitt rum (då menar jag verkligen hela)

puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0