changing my point



Idag är en såndär dag jag vill väldigt mycket, men får väldigt lite.
+25 grader ute, sommar, sova länge, massa pengar osv. Jag kan göra listan lång. Och inget kommer jag att få. Damn.

Idag har jag planerat att ha klack (rätt låg visserligen, men iallafall) till skolan, bara för att det har varit så vårigt väder ett tag. Men jag brukar vara den som har otur med min planering, så jag sa till min bror igårkväll "Imorgon kommer det säkert snöa bara för att jag vill ha klack då". Och gissa? Det har snöat inatt! Snacka om att förstöra vårkänslan med våriga skor.. Men jag tänker inte låta vädret vinna, utan idag ska jag ha dom skorna varesig det är vårväder eller inte under dagen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0