Exteriör.. what?



Godmorgon. Klockan är alldeles straxt 6, så snart är det dags för mig att gå mot stationen. Kollade mitt Schema för dagen, och orkade inte stänga av datorn direkt, så fick bli lite facebook och så nu på morgonkvisten. Framför ligger en bunt papper med Exteriör Anatomi. Har ett praktiskt prov i det idag. Känns som att jag borde kunna det rätt bra eftersom att vi har jobbat mycket med det, men borde och kan är tydligen inte samma sak. Känner mig plötsligt osäker på alla leder, framförallt fram och bakbenet.

Hade svårt för att somna igår så fått sova lite mindre än 5 timmar inatt. Finns risk att den här dagen kommer gå segt? Vill bara få den avklarad så att jag kan få lägga mig tidigt ikväll och försöka somna lite mer.

Måste göra iordning mig nu innan klockan sticker iväg.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0