helt nödvändig information

jag är beroende av att få höra musik, annars blir jag på dåligt humör.

jag gillar när folk
pillar i håret, ger massage eller kliar på ryggen.

jag äter knappt några maträtter alls, vilket driver mina vänner till vansinne.

jag säger ja till ganska mycket jag inte borde. Självklart för att jag är så snäll.

jag ger mig sällan in i saker som är för lätta, utan jag gillar utmaningar.

jag är duktig på att göra folk glada, skulle jag tro. Det är iallafall vad jag brukar få höra.

jag blir rädd när min pappa larvar sig och börjar jongelera med knivar!

jag stör mig när mobilen inte funkar, när jag glömt hörlurarna till mobilen eller när Spotify slutar funka av någon lustig anledning.

jag läser ganska mycket, i olika perioder. Nu borde jag börja läsa en engelskabok, men det har jag inte gjort än.

jag är vackrast när jag står bredvid en gris. Nävars.. Jag är nog som vackrast när jag är glad skulle jag tro.

jag skrattar högt och väldigt mycket. Jag är en såndär som har svårt för att inte skratta.

jag är en typisk kollektivåkare som helst sitter ensam i bussen eller tåget.

jag har aldrig tänkt tanken på att slå sönder någons bil, bra va? (eller?)

jag är lycklig när jag har väldigt bra människor omkring mig som jag tycker om.

jag trivs inte på en kina resturang där det inte serveras pommes.

jag är dålig på att hålla i tekniska saker utan att tappa dom.

jag älskar att få ha hög musik och bara dansa.

jag uppskattar
när folk tänker innan dom pratar. Och när man ger en extra tanke till miljön.

jag tror på en bättre värld? att ungdomarna är värdelösa? att vi kommer lösa alla krig? Nja. Jag tror nog på att alla förtjänar en andra chans. 

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindhe

"jag blir rädd när min pappa larvar sig och börjar jongelera med knivar!"



Hahahahahha xD

skulle ja också bli O.o XD (Y) <3

2010-03-18 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0