hon hade det stormigt

skrattar alltid när jag ser den här bilden.
jag & en trevlig kille vid namn Victor på en fest


Dagen till ära så har jag gjort "massor". Om man räknar sova som mycket, vill säga...

Jag är fruuuuktansvärt trött. Inte sovit så mycket den här lördagsnatten. Men det är helg, och helgen är till för att ha roligt, så sömn är rätt onödigt trots att man får lida för det på söndagen. Mamma tycker nog att jag är den socialaste personen i världen just nu, eller inte. Somnat ett par gånger i soffan, gjort ett ynkligt försök till att lära mig Djurkunskapsprovet, tryckte i mig lite mat och såna neutrala saker. Överdrivet mycket prat har det iallafall inte varit från min sida. Men nu, 4 på dagen, börjar jag piggna till.

Kvällen är planerad att börja vid 5. Då är det repris på Grey's Anatomy som både jag och mamma missade i onsdags. Sen vid klockan 8 är det hög tid att plocka fram morotsstavar, dipp och dricka och sedan kolla på Blåsningen. Och efter det kommer jag att sova vill jag lova.

Jag gick ut på promenad igår och tog en massa kort. Tyvärr inte med systemkameran, men kanske kommer upp lite bilder senare sen så får ni se lite.

Lyssnar på Per Gessle (kors i taket?). Lite sommarkänsla på det.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0