I have no guns



T-R-Ö-T-T

med förbannat stora bokstäver.

Men det praktiska exteriöra Anatomi provet gick galant. Vi fick, enskilt i ett rum, visa ut de olika delarna på en riktigt söt Cocker Spaniel valp. Man blev helt förälskad av det valpiga beteendet när man kom in genom dörren. En valp är så himla unik och söt när den viftar på svansen. Ni vet? När hela kroppen nästan hänger med i viftandet. Ur gullig!

Jag kom precis hem, och ingen vila väntar mig. Alldeles straxt ska vi i familjen iväg hem till Ekströms för att fira Kajsa som fyller 11 idag. Senare efter det måste jag så fort som möjligt dra hem till min pappa för att avsluta min Etologi uppsats. (har inte word på någon dator hemma hos mamsen). Och när det är klart måste jag tillbaka hem till mamma för att försöka hinna läsa så mycket som möjligt ur en engelska bok som ska vara utläst på torsdag. YES! kul. Men vi taggar lov, right?

Innan tåget hem köpte jag, Linn och Carro ett 6-pack med miniglassar. Dom gick åt snabbt - tro mig.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0