im giving him a chance



Klockan har nyss gått över 21.00 och jag är trött som ett vildsvin. Var uppe vid 5 imorse och strotsa runt i lägenheten. Förvånad att jag lyckades ta mig upp ur sängen när klockan ringer, och inte somnade om - som jag alltid annars brukar göra. Fick lida idag av att jag var lat igår kväll och inte duschade, så var tvungen att gå upp extra tidigt idag. Not okey.

När jag kom hem från skolan idag möts jag av en överlycklig storebror. Snart 19 år och såg ut som om han blvivit 5 igen. Min första tanke var: "och vafan är du så glad för då..?" (jag var rätt trött efter skolan). Sen halv springer han in i köket, jag hänger med bakom honom, och så öppnar han kylskåpet. Min kära bror har "bakat" chokladbollar under dagen.. Intressant dag han måste ha haft?

Imorgon är det skola till 17.00. Börjar läsa mina meritpoäng - Spanska. Betyder att jag kommer hem tidigast 18.30 varje torsdag framöver. Något jag absolut ser framemot!

Nä, börjar bli dags att stänga av datorn och inta position läsa-twilight-för-femte-gången i sängen.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad då "Im giving hin a chance"?????

2010-03-04 @ 18:13:01
Postat av: Ingela

vad du sliter älskade dotter:) men jag är så stolt över dig:)

2010-03-04 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0