intensive



Här får ni en liten bit av mitt skrivborg. Ytterst intressant.
En högtalare, "pennmugg" med allt möjligt i, en ny lampa, naturgodis (första gången jag köpt naturgodis!), Grey's Anatomy & övriga väldigt gamla och dåliga spel.

Som alla så har det varit, och fortfarande är, fredag idag. Skulle egentligen ha festat men blev inte så. Kände mig inte det minsta pepp på att lämna huset ikväll det minsta. Så nu har jag istället tagit en långdusch, ätit middag med min familj & tända ljus, tagit på mig myskläder och bara tar det lugnt. Känns som att jag behöver lite lugn just nu. Hade ett Fysik prov idag och hur det gick vill jag knappt veta. Sen har jag prov på måndag och tisdag igen, så helgen kommer att få bestå ganska mycket av pluggande. Men jag blickar framåt: Snart är det lov igen!

Nyss installerade jag ett spel som är gjort år 1999. Snacka om att tiden har gått fort: 11 år sen ju! Ska iallafall testa det. Tyckte om det när jag var liten, och är lite nyfiken på hur dålig grafiken egentligen var på den tiden.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0