McSteamy

fin hållning man har när man sitter i soffan med datorn. Ergonomi for life!


Jag har läst i fysikboken. Jag har jobbat några uppgifter. Jag har fastnat när det började bli svårare uppgifter, och nu så sitter jag här. Sicket liv jag har på vardagarna.

Men just nu suktar jag efter att klockan ska slå 21.00. På tvrutan kommer en viss Dr. Mark Sloan, även kallad "McSteamy" att visas, och ja han är min secret lover. Men inte fullt så secret längre, eftersom att jag precis avslöjade mig för er. Grey's Anatomy, en serie man inte får missa helt enkelt. (man går miste om ett par heta killar i uniformer - iallafall läkaruniformer).

Till imorgon längtas det inte överdrivet mycket. Skoldagen kommer att bestå av en redovising, påbörjan av en stor uppsats och en meritpoängslektion, vilket gör att jag slutar 17.00. Ett stort jäkla U-S-C-H.

men nu är det bara 13 minuter kvar. dags att mysa upp sig i soffan med lite gott.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0