one two three four, on the floor

Sista tandbilden, jag lovar. Men här ser ni ju skillnaden.
(jag tar tillbaka allt elakt jag någonsing sagt om mina älskdade tandläkare borta i Motala)


Vet ni vad jag gjorde förut idag? Självklart inte. Därför läser ni nu, just för att få reda på det. Jag gick hem till min mamma (ska vara hos pappa) för att kolla in lite av kläderna som jag beställde - några har redan hunnit komma! Skitsnyggt och jag är helnöjd med det som kommit änsålänge. Speciellt kär blev jag i scarfen jag beställde, helt underbar.

När jag kollat prylarna tänkte jag att jag kan ju sitta lite framför datorn. Kom på att min egen dator är ju hemma hos pappa. Gissa vad jag gjorde sen? Terrorisera min brors stationära. Satt där en bra stund med chips och lite cola och mådde super. Han ääääälskar när jag tar över hans dator.

Tyvärr fick jag lämna platsen jag gjort mig hemmasatt vid (datorn) och knalla hem till pappsen igen för att laga mat. Sen blev det storstädning i mitt rum, vilket var alldeles för länge sen. Mina speglar innan städning var ett tydligt bevis på det. Började undra lite vart min spegelbild tagit vägen..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0