shine



Nu känns det att våren är påväg. Solen skinner ute och snön är så gott som helt borta. Bara små små fula, steniga och brunvita fläckar kvar.

Jag har en riktigt bra morgon idag. Har min längsta sovmorgon någonsin, så har fått sova i 10 timmar inat.. (Ja, TIO timmar!). Det är nått som aldrig hänt sedan jag började på gymnasiet. Så idag krävs det mycket för att slå ner mitt goda humör.

En sak som både är dålig och bra är att jag inte har en mobil, för den har lämnats in på lagning. Det dåliga är att jag snart kommer märka av en panikångest när jag inte kan kolla klockan när jag vill, smsa när jag vill, ringa, bara klicka runt, kolla bilder och allt ni vet. Men det bra med hela situationen är att jag får mig en "mobil avvänjning" , och den kan behövas. Jag är starkt beroende av att ha min mobil bredvid mig dygnet runt, även när jag sover. Så.. kanske kan komma ifrån det behovet lite nu när jag inte har en mobil alls?

Nu väntas tåget, som förövrigt rullar från Mjölby station om exakt 20 minuter.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0