The Green Mile

Igår kväll låg jag framför Tvn, kollade på Family guy. Direkt efter såg jag att det skulle gå en film. Och inte vilken film som helst heller, utan The Green Mile. Min åsikt är att den filmen är en av de bästa filmerna som har gjorts genom tiderna. Filmen är nu 11 år gammal (1999) men är fortfarandra lika bra, om inte lite bättre. Såg den första gången när jag var runt 8-9 år tror jag. Riktigt bra film iallafall och jag tycker att alla borde se den nån gång i sitt liv.

Tänker inte avslöja några saker om det är någon av er som inte sett den, men kan säga att den är både hemsk, obehaglig, vacker och tänkvärd. Har du inte sett den? SE DEN!

Här är trailern till filmen.

Kommentarer
Postat av: Filip

Den och Nyckel till Frihet är ju klart bland de bästa :)

2010-03-22 @ 20:44:10
Postat av: Fanny Borg

jag har inte sett Nyckel till Frihet. Men kan verkligen hålla med om att The Green Mile är en av de bästa! :)

2010-03-22 @ 21:01:59
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Filip

Kolla på den :p det är ju han som har gjort The Green Mile som har gjort den, på engelska heter den ju The Shawshank Redemption som det står i början av trailern :)

2010-03-22 @ 21:35:10
Postat av: Fanny Borg

Får ta och göra det! :) Om jag inte glömmer bort det :o

2010-03-23 @ 05:29:29
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0