the long way around

Igår hade jag en väldigt lång tid att vänta inne i Motala. Fick tandläkar tid 07.10 för att ta bort tandställningen, men sen skulle jag komma tillbaka igen vid 12.20. Jag skulle inte hinna hem och sen tillbaka, så jag fick helt enkelt stanna kvar i motala. Vad gör man inte när man är ensam vid ett "köpcenter"?. Självklart gick jag runt hela dagen och kollade kläder och sånt. Hittade lite tröjor jag skulle kunna tänka mig, men tyvärr tycker inte min plånbok om när jag slösar. Så istället för att "onödigt" köpa tröjor som jag redan har massor av (föresten, kan det verkligen vara onödigt att köpa kläder?) så köpte jag mig ett par nya jeans leggings. Saker att ha på benen har jag lite dåligt om just nu, för jag har växt så mycket på en kort tid.

Nu (06.22) måste jag alldeles strax gå till mitt tåg, så hej!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0