vårkänsla i mina ådror


Idag såg jag GRÄS. ja, ni lästa rätt. GRÖNT GRÄS!
det firade jag med en Magnum Strawberry White. sommar känsla på det!

Idag beställde jag en väska, shorts, scarf, ett par skor, två tröjor och två armband. Somriga kläder. Och om ungefär 10 dagar är dom hemma hos mig. Längtar! Känner dock att jag kommer få en sjuklig ångest för att det fortfarande är snö ute, när jag sitter och håller upp mina nya sommarkläder. Usch för det. Men vi peppar sommar nu!

Om 3 dagar kommer jag att bryta mina båda ben, och antagligen en arm eller två. Jag ska åka skidor för första gången. Och vi slår till stort: hela skolan kommer vara där och jag kommer åka i riktiga backar. jag kommer bli så bortgjord.

Kommer att sova i Norrköping onsdag till fredag. Så försvinner jag från bloggen, så är det bara för att jag inte har tillgång till dator eller så.
Natti!



Kommentarer
Postat av: vera

var inte det när jag var hos dig i somras? <;

2010-03-10 @ 20:01:15
URL: http://veratjernstrom.devote.se
Postat av: Fanny Borg

Nae, inte just den här bilden ;)

2010-03-14 @ 10:55:51
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0