baby, I miss you already

slappis-fanny på bild.

Vilken jävla bra helg jag har haft.
den bästa på länge, helt klart.

Har haft världens finaste omkring mig dygnet runt sen i onsdags tills idag.
lovely

Min långhelg har varit en väldig blandning av händelser.

Onsdag:
vi var hemma i Packes lägenhet, men han var inte hemma. Satt där och var sociala med lite folk. Vid 2 på natten upptäckte vi ett stort rökmoln utanför lägenheterna. Det var en stor bilbrand så det var bara att ringa brandkåren direkt, innan elden spred sig vidare.

Torsdag: Vi åkte hem till Jennifer och grillade med lite vänner. Blev lite dans, mest på skoj, och lite spel med generade frågor. Alltid kul att få höra pinsama detaljer från folk man känner.

Fredag:
Vi låg i en soffa och i en säng hela dagen typ. Skulle kanske ha dragit iväg och träffat några på kvällen, men blev tyvärr inte så. Istället fick det bli en myskväll hemma.

Lördag: Åkte hem till finaste. Fick grillad mat och träffade hans mamma och hans vovvar första gången. Helmysigt var det!

Söndag: Vaknade tidigt (10.30..) och hann inte göra så mycket. Var tvungen att åka hem rätt tidigt, för att börja jobba med skoluppsatserna, som jag sitter och ska börja skriva nu straxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0