The way you make me feel - Michael Jacksson

Förlåt för dålig uppdatering.
Igår hann jag aldrig skriva något. Hade en buss till Motala att passa. Vad gjorde jag där då? Jo, jag tog en trip till världens finaste och sov där över natten. Idag är jag dock väldigt trött. Blev en sen kväll igår och en extra tidig morgon idag, men det var helt klart värt.

Nu väntar en dusch på mig, och sen ska jag försöka plugga in Matte till det Nationella provet på fredag. Men sååå svårt borde det ju inte vara. Det är Matte A och jag är ju snart klar med Matte B kursen. Men man ska väl aldrig säga för mycket..

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, nu kom det lite skrivande här:P din blogg förgyller min fredag:)<3

2010-05-21 @ 21:02:25
Postat av: Lisa

Opps glömde skriva namn men det var jag:P

2010-05-21 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0