frukost framför datorn

För inte alls så länge sen såg vädret ut såhär. Jobbigt men rätt fint.

Bakom mig är min säng. Den ser ut som en liten krigszon.. Täcket i en stor hög och underlakandet är halft borta. Ser ut som att en liten gris har legat där inatt och gojsat runt, ni vet som dom gör i lera? Men det är rätt fint på nått sätt: ostädat.

Lite random ämne sådär. På tal om annat så måste jag skriva klart tre uppsatser innan min APU är slut: Etologi, Djurkunskap MVG uppgift och Arbetsmiljö MVG uppgift.. pust? Men det är bara 3-4 veckor kvar till sommarlovet när vi väl är tillbaka i skolan igen.

nu måste jag fixa mig innan tåget rullar utan mig.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0