honey, hang around



Jag kommer lätt få världens mest vältränade rumpa tackvare min praktik.
promenader med hundar funkar som en bra träningsredskap

Är det redan torsdag?! H*lvete vad fort veckan har gått! Jag blir helt veckovild när jag inte har några lektioner. Och på praktiken är det kul, så tiden flyger iväg. Tyvärr kan jag inte skriva så mycket om just själva praktiken, för alla arbetsplatser tycker inte om när vi ungdommar läcker info över internet, och det är självklart något man som bloggare, facebookare och allt vad det heter ska respektera. Men jag kan berätta att hundarna är underbara och även alla mänskliga filurer på dagiset är hel sköna. Kommer bli lite tråkigt sen när man ska lämna folket och hundarna för att återgå till skolan igen.

Påtal om skola så sitter jag med musik och försöker skriva så mycket som möjligt på Etologi uppsatsen. Fattar inte varför det tar så lång tid? SÅ avancerad är den faktiskt inte.. Skärpning Fanny!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0