hundskit och gerbiler



Visst är djuret här ovan rätt så söt?
Min dag har tillbringats med att plocka hundskit (jag klagar inte, okej? fanny <3 hundar) och när jag kom hem åkte jag & bror på en liten biltur. Först till posten för att hämta hans körkort som kommit, och sen till Netto för att vara lite onyttiga. Gick ut från affärsdörrarna med varsin godispåse och en 1,5 liters pepsi flaska.

Sen dess att vi kom hem från bilturen har jag så gott som skrivit klart min uppsats om etologiska studien på gerbilen (djuret på bilden är en gerbil). Känns riktigt skönt att den nästan är klar! Tänkte kolla igenom den imorgon för att se om något ska ändras.

Nu förtjänar jag att sitta med min nyköpta godispåse och kolla på film med bror. Pappa är i stockholm inatt, så vi är ensamma hemma. Då passar man på att gotta till det lite.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0