jag kommer långt, lovar



Sitter i datasalen just nu i skolan. Vi har egentligen inte alls mycket att göra på Engelska lektionen, så nu har min lärare kommit på att vi ska skriva ett brev, som inte ska betygsättas. Därför ser mitt Word dokument ut såhär som bilden visar - tomt. Jag har inte börjat än, utan det fanns andra saker som lockade.. Facebook!

Men oroa er inte, jag tänker åtminstonde skriva några rader om en stund. Men det bästa är som jag nämnde förut - ingen betygsättning. Jag tror inte att hon äns kommer kolla på breven.

Jag hann inte skriva någonting igår därför att min dag bestod mest av buss resor. Inställda tåg, missade busstider och jag vet inte riktigt vad gjorde att jag kom hem mycket senare än vad jag hade planerat. Och när jag väl var hemma var det bara att slänga i sig mat och sedan hoppa på ytterligare en buss, men den här gången till världen finaste, där jag spenderade min natt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0