klanten har gjort det igen

Bakade en kaka förut. Och mina skills i köket är mästerliknande! Jag & pappa gick ner till konsum. Köpte ett paket där det stod "Chokladkaka" på. Kom hem och hällde i ett pulver i en bunke. Hällde i lite vatten, rörde om och tillsist in i ungen. Snabbt och smidigt. Tänkte bjuda Hunddagiset på en hemmabakad (ja, det räknas som hemmabakad!) kaka imorgon, för det blir min sista dag på APUn. Lär saknar allihopa - hund som människa.

Diskade också förut.
Råkade välta omkull en kastrull så att den landade på mina fötter. I fallet hängde också lite andra små pryttlar med som stod i diskstället. Dom levde fan, och jag började skratta åt mig själv för att jag alltid lyckas klanta till det.

Äter godis nu. Vad ska man säga om det.. mer än att det är gott?
diggar att min bror är med på dom två sista bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0