lycka är den finaste känslan



lyckliglyckliglycklig
Minns ni den där bubblande känslan jag skrev om för ett tag sen? Den sitter kvar i min kropp. Vägrar att lämna mig. Inte för att det är något dåligt - bara bra. Mina moln är rosa och ja, jag kan verkligen gå på dom nu. Skrattar och ler som aldrig förr. Upplever saker med en person, som jag är så grymt fascinerad av. Han gör mig glad och ger mig något att längta efter.

Och för att tala lycklig. Har ni sett solen? Vårsolen är här och om mindre än en månad springer vi rakt ut i sommaren. För en del blir det deras första sommarlov, fortfarande omedvetna om vilken lättnad just sommarlovs dagen kommer ge dom om ett par år. Endel slutar med skolan helt och tar studenten, som min bror. Andra slutar nian och ska ge sig ut på ett nytt spännande kaptiel - gymnasiet. Och endel har det som jag - någonstans mitt emellan alltihop.

Sitt inte inne och deppa nu. Ta vara på solen, folket och framför allt livet.
"Livet är inte dagarna som går. Livet är dagarna man minns."

Kommentarer
Postat av: T

Är du kär Fanny?

2010-05-11 @ 19:37:01
Postat av: Mormor

Du verkar må bra med livet

just nu .Fortsätt med det

och ta tillvara allt gott

du kan,jag gillar att läsa dina

tankar och åsikter

Kramar från mormor

2010-05-14 @ 16:43:39
Postat av: Amanda

Ja tycker om det här inlägget! Du skriver jätte bra Fanny!

<3

2010-08-08 @ 23:54:53
URL: http://jonnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0