Morsdag

Idag är det faktiskt morsdag, så därför bjuder jag på en bild
på mig & min fantastiskt underbara mamma, som funnits där
för mig i alla väder, situationer och år.

jag älskar dig
mamma



Om en halvtimme planeras min familj sitta vid ett matbord tillsammans med Tors familj. Vi blir bjudna på middag hos Tors föräldrar. Efter middagen ska min familj åka vidare ut på landet där Mormor och Morfar bor. Det var riktigt länge sen jag träffade världens bästa gamlingar, så jag ser verkligen fram emot att åka ut till dom idag. Krama om dom lite.

Ikväll planeras dunder party...? Nej, verkligen inte. Två dagar i rad får räcka för den här helgen. Ikväll blir det plugg, inte det minsta roligt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0