Ni vet den där dagen-efter känslan

Hamnfestivalen igår var trevligt. Vi var 8 tjejer från början och sedan ökades gruppen hela tiden med både killar och tjejer, helt underbart.

Idag är jag lite småseg. Ser nog rätt trött ut också, vilket jag är. Trött alltså. Så dagen är rätt lugn änsålänge. Har varit på Loppis med mamma för första gången i mitt liv. Vi hittade inte något vi kunde tänka oss att köpa, men måste erkänna att känslan av att gå omkring i en gammal lada full med lite allt möjligt var helt okej.

Ikväll får jag se vad som händer. Kanske drar ut på lite äventyr i Mjölby, eller så stannar jag hemma på familjemys i soffan. Inte riktigt bestämt hur jag ska göra än.

Älskar när äppelträden börjar blomma, så himla fina!
(bilderna är tagna med en dålig mobil kamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0