Nyttig energi

I väntan på bussen - i spöregn, såg jag och två kära klasskompisar en stor reklamplansch för ett kylskåp. So what, tänker ni nu. Och jag förstår er, för det är inte det jag ville berätta egentligen. Poängen är den att i det där kylskåpet hade dom ställt en skål med en riktigt smaskig fruktsallad innehållande bla. jordgubbar, vindruvor, apelsin, kiwi, äpple och vad vet jag.

Nu, 1,5h timme senare var jag precis lika sugen som jag var i väntan på bussen på att äta en såndär fruktsallad. Därför improviserade jag en liten fin sallad av den frukten vi hade hemma: Vindruvor, apelsin, banan och äpple.

En nyttig energi källa när man har en hel kväll av uppsats skrivande framför sig.
Och den här låten piggar faktiskt upp stämningen lite just nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0