sommarlovs tankar

Kanske omöjligt att missa men nu räknar vi snart dagar och inte veckor till sommarlovet. Personligen har jag 10 skoldagar, varav en av dom är bara en lektion på morgonen och den sista dagen är sommarlovsdagen. Så vi kan hellre säga 8 skoldagar. Hur sjukt känns inte det, om jag får fråga?

Klockan närmar sig 06.10 nu, och i min värld betyder det: gör iordning dig och gå sen till tåget. Så det är precis vad jag ska göra. Men något alldeles uppklädd bli det absolut inte. Vi har en s.k "miljö" dag i skolan idag. Först trodde jag att vi skulle engagera oss i Miljön på olika sätt, men nej. Hela Miljödagen gick visst ut på att storstäda hela skolan.. Djup suck?

Igår misslyckas jag med att steka potatis.
Hur ofta händer det att man misslyckas med det?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0