speaking.singing.yelling



Reggae.
Inget jag vanligtvis brukar lyssna på, men nu på de senaste tiderna har det blivit mer och mer. Har upptäckt att stilen faktiskt är riktigt härlig och man gungar med lite omedvetet i melodierna.

Idag ska jag åka enda bort till min skola i Norrköping igen. I två veckor har jag bara åkt till Linköping och sen gått resten av vägen till min APU plats, och allt har sammanlagt tagit 25 minuter. Nu kommer det kännas hel lustigt att åka så långt igen för att komma till skolan (1,5h timme är inte direkt kort). Men jag längtar verkligen tills 09.15 nu (klockan är 06.45). Vid den tiden kommer jag träffa alla i skolan igen. Och mina himpa tjejer har varit så sjukt saknade för jag har inte träffat dom på två veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0