take me by the hand



Det är lite trist med vädret just nu tycker jag. Har velat ha sommarkänsla hela veckan och ville ha shorts och ett enkelt linne och änligen få plocka fram sommarskorna. Men trots att det är varmt i luften är det knappast mycket sol och det är det som hindrar mig. Jag är en rätt frusen person av mig som ofta tycker att det blir kallt så jag vågar inte riktigt ta på mig alltför tunt. Vart tog solen vägen?

Vi har verkligen sommarutseende på våra trädgårdar - grönt härligt gräs och träd med blommor och löv. Det enda som fattas nu är en stor sol också.

Jag lär vara blekfisen själv på skolavslutningen om inte solen tittar fram snart.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0