"vår nya kompis, Monika"



Imorse var jag med om en skräckupplevelse. Jag skulle gå in i köket på Hunddagiset och för att komma dit måste man gå under en dörrkarm. Precis när jag gick under den tyckte jag att jag såg något stort svart över som inte riktigt passade in. Backade tillbaka och kollade läget. Då såg jag den: Spindeln.

Jag stod länge och bara glodde på äcklet som verkade trivas bra precis där jag skulle gå under. Min handledare avbröt sen min förskräckta stirring på spindeln med meningen. "Åh, den där. Ja.. det där är våran nya kompis, Monika" och sen gick hon vidare och skrattade. Jag lovar, den var snuskigt äcklig och jag var väldigt skeptiskt över att gå under dörrkarmen under hela dagen.


Kommentarer
Postat av: fiefie

HAHAHAHAHAHAHHA!

2010-05-12 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0