värsta slappisen



Första dagen på APUn idag. Varit omgiven av vovvar från morgon till eftermiddag, och jag har nada problemas med det. Lärt mig några vovvars namn under dagen, vilket innebär attajag kommer ha glömt namnen imorgon bitti igen. Närminnet, en svaghet hos Fanny.

Bilden är värsta slapp: kan inte vara normal på bild. Ännu en svaghet hos mig.
Och när vi ändå snackar svagheter kan jag berätta att jag ibland önskar att jag inte vore så klumpig som jag är. Bara idag höll jag på att trilla omkull på grus, fuska i kortspelet utan mening, vippa ner en tjejs dricka och sparka till en annan praktikants ben.. Kan göra listan ännu längre, men jag tror ni fattar vad jag menar. Fin start på APUn!

En ouppackad väska står mitt på mitt golv i rummet och snart skäller den ut mig, lika mycket som min mamma kommer göra om jag inte tar tag i den snart. pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA bra där fanny!

succe första dagen fan!:D HAHA!<3<3<3

2010-05-04 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0