all you gotta do is watch me

Jag ääääälskar vinter. Så extremt mysig årstid.
Jag sitter just nu med sockar, mjukisbrallor, stickad tröja och en halsduk (som ni ser på bilden, höhö). Bredvid mig på högersidan står ett glas med julmust och på vänstersidan snett bakom mig är ett fönster där snön yr som galna vita prickar utanför - helt underbart.

Hos mormor och morfar var det helmys. Vi var verkligen hela mammas släkt plus folks pojk/flickvänner och en kusins flickvän hade sin riktigt söta dotter med sig. Tror vi var sammanlagt 24 pers utan att räkna med mormor och morfar. Fullt hus ute i den lille stugan i Västra harg!

Föresten så var vi ute i en timme eller så och åkte pulka, just like old days. Utan tvekan blir man som barn på nytt när man tillbringar tid där ute hemma hos dom. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0