Blir att skicka in min mobil igen.. :(



Visst brukar man säga tredje gången gillt? För så är läget just nu med min mobil. Det här är tredje gången den ska in på lagning och blir det en fjärde gång har det gått över gränsen och då tänker jag faktiskt ringa och skälla på dom. Mobilen kan plötsligt sluta fungera, utan förvarning. Bara blir svart och stänger av sig, och så går det inte att sätta på den igen ibland. Sjukt irriterande. Så just nu har jag mammas gamla mobil med en trasig kamera...

Bara jag inte glömmer att fixa felanmälan och allt idag. Skulle ha gjort det redan i måndags/tisdags och nu är det torsdag.. Ops. Men vet ni vad? Nu måste jag göra iordning mig en snabbis och sticka till APUn. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0