Hela jag skulle försvinna!



Jag såg precis finalen av Biggest Loser Sverige. Det är inget program som jag har följt överhuvudtaget men tänkte att det kan vara kul att se resultatet av deras träning, och ordet imponerande fick precis för mig en helt ny innebörd. Människorna i programmet är verkligen värda ett stor jäkla FAN VA NI ÄR BRA! En av killarna gick ner 45,5kg. Det är hela jag! Och den som vann gick ner typ 75kg tror jag. Hur är det möjligt?

Jag är riktigt riktigt riktigt imponerad av deras vilja och att dom aldrig gav upp.


En annan sak jag är imponerad av är hur en säng kan göra livet så mycket lättare. Vad menar jag med det då..? Tänk inga snuskiga tankar nu. Jag menar självklart att en säng lättar upp livet genom att man sover som en gud i dom. Och sova är ju skapligt skönt, eller hur?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny vet :>

Men sex är ju oxå skönt! :D

2010-12-05 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0