Hörni, det är ju fan lov!



Min uppdatering suger. Bokstavligt talat suger.
Det får ni ta. Ni får klara er. Men jag älskar att ni är tappra och går in på bloggen varje dag ändå och kollar flera gånger om ifall jag uppdaterat. Ni är underbara på det sättet. Love you!

Varför suger uppdateringen då? Gissa fem gånger. Tror ni bara behöver en gissning dock. DET ÄR LOV! Lov brukar leda till att man spenderar dagens timmar på andra håll och kanter och inte alltid framför en dataskärm. Jag tror nog att ni gör samma sak, så ni vet nog vad jag menar.

Vet ni en sak som jag ska göra imorgon? Jag ska för första gången i mitt liv kliva in i genom dörren till en sexbutik. Fiefie ska hitta något till halloween, så det lär nog bli en väldigt intressant shopping. (jag dör lite smått)

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0